.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوي موسسه مالي مهر مازندران:
مشارکت موسسه مهر مازندران در زيباسازي ساري
سخنگوي موسسه مالي و اعتباري مهر استان مازندران از پيشنهاد اين موسسه به شوراي شهر ساري براي مشاركت در طرح زيباسازي خبر داد.
مشارکت موسسه مهر مازندران در زيباسازي ساري

سخنگوي موسسه مالي و اعتباري مهر استان مازندران از پيشنهاد اين موسسه به شوراي شهر ساري براي مشاركت در طرح زيباسازي خبر داد.

به گزارش فارس، محمدمهدي بازاري در جمع كارشناسان روابط عمومي اين موسسه اظهار داشت: موسسه مالي و اعتباري استان مازندران در راستاي فعاليت‌هاي فرهنگي، آمادگي خود را براي شركت در طرح زيباسازي شهر ساري به شورا داده است.

وي افزود: بايد تنديس شهدا، جانبازان و ايثارگران در نقاط مختلف شهرها نصب شود.

بازاري با اشاره به اينكه روابط عمومي در ايران وارداتي است، اظهار داشت: بايد تعريف درستي از روابط عمومي داشته باشيم و دستگاه‌ها بايد به‌صورت تخصصي در حوزه روابط عمومي خود اقدام كنند.

وي با بيان اينكه روابط عمومي در بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري با ساير دستگاه‌ها تفاوت دارد، گفت: اصول و منشور روابط عمومي بانك‌ها بايد تدوين شود.

بازاري ادامه داد: در روابط عمومي بانك‌ها بايد بازاريابي باشد چراكه تبليغات در دستگاه‌هاي اجرايي فقط در اطلاع رساني خلاصه مي‌شود ولي در بانك‌ها براي جذب مشتريان است.

وي خاطرنشان كرد: عدم اطلاع از خروجي تبليغات انجام شده و تاثيرات آن از مهم‌ترين نقاط ضعف در حوزه روابط عمومي‌هاست.

بازاري تصريح كرد: روابط عمومي ارتباط فكري و تئوري با حوزه‌هاي علمي دارد و توليد علم روابط عمومي به‌صورت بومي بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي با بيان اينكه مديران روابط عمومي بايد از كارهاي جزيي پرهيز كنند، گفت: يكي از نقاط ضعف مديران روابط عمومي اين است كه حتي با داشتن مدرك مرتبط، خود را مجاب به مطالعه نمي‌كنند.

وي مدل روابط عمومي موسسه مالي و اعتباري مهر را بر اساس مدل EFQM اعلام كرد و افزود: از مزاياي اين مدل شناسايي سريع نقطه ضعف و قوت، قدرت خلاقيت و توانمدسازي، سنجش و بهينه سازي نتايج سيستم است و مي‌توان اهداف بلند و كوتاه مدت را مورد بررسي قرار داد و بر اساس اين مدل مي‌توان وضعيت موجود را بهبود بخشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.